سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخت‏ترین گناهان آن بود که گنهکار آن را خوار بشمرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :1399
تعداد کل یاداشته ها : 135
103/2/14
12:26 ص

 

بلوغ زمانی است که یک کودک کودک شروع به رشد و تغییر می کند، به عنوان یک بزرگسال است. دختران سینه ها را شروع می کنند و دوره هایشان را شروع می کنند و پسران صدای عمیق تر را شروع می کنند و شروع به شبیه به مردان می کنند.

سن متوسط ??برای دختران شروع به بلوغ 11 سال است، در حالیکه برای پسران سن متوسط ??12 سال است. اما هیچ برنامه زمانی مشخصی وجود ندارد، بنابراین نگران نباشید که فرزند شما قبل یا بعد از بلوغ بلوغ کند. این کاملا طبیعی برای بلوغ است که در هر مرحله از سن 8 تا 14 سالگی آغاز می شود. این فرآیند حدود 4 سال طول می کشد.

بلوغ زودرس یا زودرس

کودکانی که خیلی زود (قبل از 8 سالگی) یا بسیار دیر (یا بعد از 14 سالگی) بلوغ را شروع می کنند، باید یک دکتر را برای رد بیماری های زمینه ای در نظر بگیرند.

درباره مسائل بلوغ بیشتر بخوانید.

اولین علائم بلوغ در دختران

اولین نشانه بلوغ در دختران معمولا سینه ها شروع به رشد می کنند. این طبیعی است که جوانه های پستان گاهی اوقات بسیار پرهزینه یا برای یک پستان شروع به رشد چند ماه قبل از دیگری می کنند.

موی عادی نیز شروع به رشد می کند و برخی از دختران ممکن است موهای بیشتری روی پاها و سلاح های خود داشته باشند.

بعدها نشانه بلوغ در دختران است

پس از یک سال یا بیشتر از شروع بلوغ و برای چند سال آینده:

سینه های دختران همچنان رشد می کنند و کامل می شوند

حدود دو سال پس از بلوغ، دختران معمولا دوره اول خود را دارند. درباره شروع دوره ها بیشتر بخوانید

موهای بلند مو و ناخن می شوند

موهای زیر آبی شروع به رشد می کنند. بعضی از دختران نیز موهای دیگر را در بدن خود دارند، مانند لب بالا. این کاملا طبیعی است

دختران شروع به عرق شدن بیشتر می کنند

دختران اغلب آکنه را دریافت می کنند که یک وضعیت پوستی است که به صورت انواع مختلفی از نقاط مختلف مانند سفید سر، سیاه و سفید و نقاط پرشده به نام پودول

دختران تخلیه واژن سفید دارند

دختران از طریق یک رشد رشد می کنند. از زمان شروع دوره خود، دختران 5-7.5 سانتی متر (2-3 اینچ) در سال یا سال بعد سالیانه رشد می کنند و سپس به بالغین بالغ می رسند

بیشتر دختران وزن می گیرند - و این طبیعی است که این اتفاق می افتد - همانطور که شکل بدن آنها تغییر می کند. دختران چربی بیش از حد بدن را در ران، سینه و ران بالا می برند. باسن های خود رشد می کنند و کمر آنها باریک تر می شود

پس از حدود 4 سال بلوغ در دختران

سینه بالغ می شود

موی گوش ناشی از ران داخلی است

در حال حاضر ژنرالها باید به طور کامل توسعه پیدا کنند

دختران رشد می کنند بلندتر می شوند

اولین علائم بلوغ در پسران

اولین نشانه بلوغ در پسران معمولا این است که بیضه های آنها بزرگتر می شوند و اسکروتوم شروع به نازک شدن و قرمز شدن می کند

موی ناحیه شکم نیز در پایه آلت تناسلی ظاهر می شود

بعدها علائم بلوغ در پسران است

پس از یک سال یا بیشتر از شروع بلوغ و برای چند سال آینده:

آلت تناسلی و بیضه ها رشد می کنند و اسکروتوم به تدریج تیره تر می شود. درباره سلامت آلت تناسلی بیشتر بخوانید

موهای سالم ضخیم تر و مبهم تر می شوند

موهای زیر آبی شروع به رشد می کنند

پسران شروع به عرق بیشتر می کنند

سینه می تواند کمی موقتا متورم شود - این طبیعی است و همانند "مرد مشکوک" نیست

پسران ممکن است "رویاهای مرطوب" (انعقاد انقباض اسپرم در هنگام خواب) داشته باشند

صدای آنها "شکسته" و به طور دائم عمیق تر می شود. برای یک لحظه، یک پسر ممکن است صدای خود را در یک دقیقه عمیق بگذارد و بعد از آن بسیار بالا باشد

پسران اغلب آکنه را ایجاد می کنند - یک وضعیت پوستی که به صورت انواع مختلفی از لکه ها ظاهر می شود، از جمله سفید سر، سیاه و سفید و نقاط پرشده به نام پودول

پسران از طریق رشد و پیشرفت رشد می کنند و به طور متوسط ??7-8 سانتیمتر و یا حدود 3 اینچ در سال افزایش می یابند و عضلانی تر

پس از حدود 4 سال بلوغ در پسران

ناحیه تناسلی به نظر می رسد که موی بالغ و ناحیه ای به ران های درون رحم برسد

موهای صورت شروع به رشد می کنند و پسران ممکن است شروع به اصلاح کنند

پسران با سرعت بیشتری رشد می کنند و در حدود 16 سالگی به طور کامل رشد می کنند (اما ممکن است همچنان عضلانی بیشتری داشته باشند)

بیشتر پسران تا سن 18 سالگی به بلوغ کامل بالغ می رسند

حالت بلوغ در بلوغ تغییر می کند

بلوغ می تواند برای کودکان دشوار باشد. آنها با تغییر در بدنشان و احتمالا آکنه یا بوی بدن نیز در یک زمان، زمانی که احساس خودکفایی می کنند، مقابله می کنند.

بلوغ نیز می تواند یک زمان هیجان انگیز باشد، به عنوان کودکان ایجاد احساسات و احساسات جدید. اما "Rollercoaster عاطفی" آنها در حال می تواند اثرات روانی و احساسی، مانند:

نوسانات ناگفته ناشی از آن

عزت نفس پایین

تجاوز

افسردگی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه انتظار می رود و نحوه رفتار با تغییرات خلقی مربوط به بلوغ، مقالات ما در مورد تجاوز نوجوانان ، مقابله با نوجوانان و صحبت کردن با نوجوانان خود را مطالعه کنید .

حمایت از بلوغ برای کودکان

اگر فرزندان در مورد هر بخش بلوغ نگران و یا نگران باشند، ممکن است به آنها کمک کند با یک دوست نزدیک یا نزدیکان صحبت کنند.

وب سایت ChildLine در مورد سوالات رایج پیرامون بلوغ و دختران درباره بلوغ مطرح می کند . همچنین خدمات تلفنی رایگان و محرمانه خود را در خط تلفن تلفنی ارائه می دهد که می تواند به 0800 1111 رسیده باشد. کودکان همچنین می توانند در مورد پیام های بلوغ بلوغ دختران و پیام های بلوغ دختران برای پسران به آنچه جوانان جوان می پرسند نگاه کنند.

4 شما یک جزوه برای پسران و دختران است که تغییرات جسمی را در بلوغ، جنس و نحوه ایجاد نوزادان در زمین به زمین توضیح می دهد.

"دوره ها - چیزی که شما باید بدانید" یک جزوه FPA (قبلا انجمن برنامه ریزی خانواده) است که برای دختران مسن تر که فقط در مورد دوره های تازه شروع کرده اند یا فقط آنها را آغاز کرده اند مفید است.

تماس با یک کتابچه خانواده "رشد، جنسیت و روابط" برای کودکان معلول است.

حمایت از پدر و مادر برای والدین و مراقبین

"بقاء نوجوانی - یک ابزار برای والدین" یک جزوه است که والدین و مراقبان را در اختیار والدین و مراقبین قرار می دهد تا اطمینان حاصل کنند که چه زمانی کودکان در سن نوجوانی می میرند، از جمله اینکه چرا آنها احتمالا شیرین می شوند، به طور ناگهانی شروع به رژیم غذایی می کنند، .

FPA (قبلا انجمن برنامه ریزی خانواده) دارای طیف وسیعی از جزوات آنلاین است که مشاوره در مورد صحبت کردن با فرزندان خود در مورد رشد، جنس و روابط را توصیه می کند.


97/8/27::: 12:57 ص
نظر()